Vi har haft en underbar söndag!

Vilken lyckad dag! Det här var precis vad jag behövde efter gårdagen då jag mådde mindre bra och hade det jobbigt med det mesta. Slutpratat om det och nu återgår vi till dagen, söndagen den 4 oktober 2009.

Vi började med IKEA där vi fick med oss precis det vi saknade, förutom en sak, nya gardiner till vardagsrummet. Det fanns verkligen inga som föll oss i smaken så vi får helt enkelt leta vidare! Efter IKEA åkte vi till Marieberg där Simon
äntligen hittade en ny vinterjacka. Skitsnygg!! Så nu är även han laddad inför en kall vinter. Vår dag slutade med Gustavsviks badhus! Fy satan så roligt det är där, helt vansinngt ju! Lagom med folk också, inte sådär proppfullt och 30 minuters köer och så vidare.

Kortfattat: Vår dag har bestått av shopping, Mc'donaldsmat, bad och en väldig massa bus, fika och en hel del skratt! Behövligt och alldeles underbart.

Vi blev verkligen som två små barn inne i badhuset. Sprang runt, åkte allt som gick och åka om och om igen, skrattade med varandra, simmade under vattnet, pussadesoch bubblade i bubbelpoolen. Allt ni kan tänka er! Och det här blev verkligen en UNDERBAR och rolig dag som kommer att kosta mig ett stort blåmärke på höften efter den där jäkla forsen som är alldeles livsfarlig men barnsligt rolig!!


Byt ut människorna på bilderna och sätt dit mig och Simon. Exakt såhär såg vi ut!!

Vi har under dessa två helger fått med oss mycket nytt hem. Mest från IKEA men jag orkar inte fota allt det idag utan ni får nöja er med det som jag fick med mig hem vad det gäller "klädväg" Lite smått och gått blev det allt!!










Att ha sådana här fantastiska dagar tar verkligen på krafterna. Jag är så trött att jag inte kommer att minnas imorgon när jag vaknar att jag skrev detta inlägg.. Nu ska vi alltså hoppa i säng och jag kommer att somna som en fet gris!!

Godnatt
Puss & kram
/ Jenny



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback