17 år och fortfarande mammagris

Det blev en bra kväll det här! Min älskade mamma kom och hälsade på här
hemma i nya lägenheten för första gången och det betydde jättemycket för mig!
Nu när jag inte bor hemma längre så saknar jag mina föräldrar jättemycket varje
dag och saknaden efter min mamma är speciell. Jag har alltid varit oerhört mammakär
och hon och jag har alltid bott tillsammans och alltid varit hur tajta som helst! Mina
vänner sa alltid att de var avudsjuka på vår relation och det kan jag förstå att dom
var. Vi skrattade hela tiden och hittade på roliga saker tillsammans! Hon är verkligen
världens bästa mamma och kommer alltid att vara! ♥
Tack för ikväll. I love you!!


Nu sitter jag här i soffan, inlindad i en filt och en sovande Simon bredvid
mig.
Kollar på Efterlyst och ryser i hela kroppen! Jag blir alltid så ledsen, upprörd
och otäckt rädd när jag kollar på det men anser ändå att det är viktigt på något vis
att hänga med vad som händer ute i vårt sjuka samhälle. Det är ju skrämmande
alltihop! Usch och fy. Varför kan vi inte bara sluta leva i ett otryckt samhälle och bete
oss som folk? Vem mördar sin fru liksom? Bara sådär. Just nu handlar det om Mats
som faktiskt är misstänkt för ett sånt brott! Vilken jävla dåre. Fyfan!
Jag har alltid bett och ber fortfarande om en rättvis värld. Varför blir man en mördare?
Varför rånar man? Hur kan en människa misshandla och våldta en annan människa?

Så många frågor.. Det är sjukt. Så sjukt!
Ska fortsätta titta nu


» Mamma

Tack, vad gullig du är...L

Ni har det jätte fint, känns bra.

Kom ihåg att du är min favorit unge...S

Älskar dig.

Kram

2009-09-23 // 22:16:57

Åh vad kul att hon kom!!! Kram

2009-09-23 // 22:19:08
» Emma

Ja, oftast så går man inte och mördar en person bara sådär, oftast så ligger det psykiska sjukdomar i grund och botten. Men jag håller med dig, vårt samhälle håller på att spåra ur :o :/

2009-09-24 // 16:28:59
» ...

Det är ju inte bevisat att han har dödat henne. Som du skrev själv, han är bara misstänkt. Han kanske är oskyldig? Varför är han då en jävla dåre?

2009-09-24 // 21:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback