De där mammorna är ju desperata

Jag har följt "Ensam mamma söker" sen det startade. Minns inte
hur många säsonger det har gått nu, men skitsamma. Den här säsongen
är väldigt speciell, eller så lägger jag bara mer märke till det än tidigare.
85% av vad mammorna pratar om handlar om männens kroppar och hur
de fantiserar om de nakna och så vidare. HALLÅ!?!?! Är mammor sådär?!

Här har vi Helena och hon är 37 år. Hon dejtar bland annat en 22åring och
han är bara 5 år äldre än en av hennes söner. "Ålder är bara en siffra på
papper" Jajaja, men hallå, det finns väl gränser?! När till och med sonen
själv berättar hur han känner och tycker om saken. Och så kommer Helenas
kommentar "Han är ju för jävla snygg, för och inte tala om hans rumpa"
Jag äcklas. Ärligt talat alltså. Hon söker efter en ny livskamrat och då är jag
säker på att hon inte kan gå efter vem som har snyggast röv!!!


Ulrika är otroligt vacker och charmig. Inte alls lika kroppfixerad som Helena
men även hon har vissa kommentarer som gör mig till ett stort frågetecken!


Madde känns som den mest "normala" av de tre mammorna.. Men, jag vet inte.

Tycker bara att det är lite tidigt och klä av sig kläderna och köra "Jag har aldrig-
leken" efter knappt en vecka som Helena gjorde! Och att prata, titta och drömma
om bara rumpor gör mig förvirrad. Är det så en mamma ska vara!? Fan. Åh!!



» Mamma

Nej, inte alla mammor...

Håller starkt med dig om åldern...snacka om att inte lyssna på sina barn, vilket händer allt för ofta när det gäller föräldrar!!!

Kram mamma

2009-09-21 // 08:09:01

"Desperata ensamna mammor söker" borde ju programmet heta, hahaha hon Helena va ju för skön när hon skulle känna på deras rumpor, hahah dog av garv

2009-09-22 // 23:50:21
» Sara

Helena är ju så jävla kroppkåt. Det är de enda hon snackar om. Och alla hennes dejter har varit i bikini, Dem har fan inte haft kläder på någonting knappt:) Hon kunde ju till och med allas rumpor.

2009-09-23 // 18:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback