Ett FULLPROPPAT inlägg

Hej!!

Åh, vilken toppenhelg det här blev! Modevisningen gick verkligen jättebra.
När det väl var igång kände jag mig inte alls nervös utan allt rullade på som
det skulle och jag hade skitkul!! Det var dock väldigt stressigt under tiden man
skulle byta kläder och springa ut igen. Hade väl ungefär en minut till godo, men
det gick strålande ändå! Vi modeller hade åtta ombyten var och vi var tolv stycken
som gick (tror jag) så det var mycket kläder! En del var superfina som jag trivdes
i, och en del var inte riktigt min stil som ni kanske ser på bilderna nedan. Haha!!

Där ser ni mig en liten bit bort och så två äldre kvinnor som också var med!!

Emelie och jag hade likadana stickade tunikor och här visar vi att det går att
kombinera kläder väldigt olika! Kul grej :)

Som sagt, allt var inte riktigt i min smak! Haha :)

Här kombinerar Sandra och jag samma klänning med olika tights, skor och sjalar!



Här är en ganska söt outfit ändå, trots att det är långt ifrån min stil.

Håller ni inte med?

Här får jag typ springa fram till mattorna tack vare att ombytestiden inte var så lång

Jag och Sandra, men nu har vi helt olika kläder på oss.

Och här är min sista outfit!

Som ni ser var det väldigt varierat. Vissa kläder är lite med ungdomliga och vissa
passar lite äldre kvinnor! Nu var ju det här i stort sätt bara vad jag hade på mig,
det fanns mycket fint som de andra tjejerna hade! Jag hade iallafall skitkul och det
här är absolut någonting som jag kan tänka mig och göra igen!!

Igårkväll efter modevisningen åkte vi till farfar och firade honom i förskott.
Han fyller år idag egentligen. Vi fikade och hade det trevligt tillsammans med familjen!
Grattis farfar. Idag är det din dag på riktigt!! Efter besöket hos farfar och farmor
åkte jag och Simon hem ett tag, sedan mötte vi Pontus, Jennifer och Jacob. Vi drog till
bowlinghallen och körde tre serier! Skitkul och jag älskar att bowla när det är mörkt i
rummet fullt med discolampor och bra musik.

Jag och Simon försökte pussas innan vi mötte våra vänner men det gick inte så bra
för vi bara skrattade hela tiden..

..Det hela spårade ur och slutade såhär!!

Efter ett tag lugnade vi ner oss och fotade lite mer

Såhär såg min älskling ut innan vi gick!

Och här ser ni hur en glad Jenny såg ut igår!
Tack för en trevlig kväll allesammans!!

Imorse ringde lillasyster Isabell och väckte oss vid tio. Hon sjunger
godmorgonlåten i örat på mig och jublar över att vi ska bowla idag, hon
jag och Simon. Vi blev såklart skitglada och gjorde oss iordning fort som
fasiken! Så vi har alltså bowlat idag igen! Hihi. Och jag slog rekord - 140
poäng på en serie!!
Fyfan vad jag är bra! :)


Dagens outfit

Här är Simon under spelets gång

Isabell slänger iväg klotet med en jäkla fart :)

Här ger jag ifrån mig ett glädjeskrik eller nått?!

TACK FÖR IDAG MINA ÄLSKLINGAR!!

Shit. Nu måste jag ta tag i tvätten.
/ Jenny


Fan jag ser ju smällfet ut i dom där kläderna:P HAHAHA

2009-09-20 // 20:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback