Det har varit underbara dagar

Dagarna och veckorna går så otroligt fort nu. Jag vet att det
beror på en sak och det är att alla rutiner är igång på riktigt! Jag
hinner liksom knappt komma hem från skolan så är det dags att
lägga sig och sova. Hm, lät lite överdrivet kanske. Men jag menar
det jag säger. Nästan så som det är skrivet!

Hur som helst så ska ni veta att jag har det bra trots att jag
lever i ett väldigt stressigt liv tack vare att jag pendlar så mycket
varje dag och bor själv tillsammans med Simon. Ni kan ju tänka er
hur mina dagar ser ut.

- Klockan ringer 05:20 på morgonen
- Bussen går 06:37
- Det tar ca 2 timmar att komma till skolan
- Jag går sena dagar och är hemma tidigast 17:20
- Då ska maten lagas, det ska städas, diskas, tvätta kläder, pluggas.
- Har jag tur hinner jag duscha innan jag somnar

Och så fortsätter dagarna om och om igen.. Jag ska inte säga att jag
jag mår dåligt över det, för då ljuger jag. Jag mår faktiskt väldgt bra
och jag känner också att jag klarar av det här med att leva själv och
sköta mig tillsammans med Simon. Vi hjälper varandra liksom och vi
båda är faktiskt väldigt ordentliga!!

Nu måste jag berätta en skitrolig grej när humöret är på
topp. Igår följde mina frisörbrudar med mig hem till lilla Vingåker.
Det var så sjukt roligt och vi sov fem tjejer i en etta. Finns så
mycket roligt att berätta, men det ska jag inte dela med mig av.
Hiihihi. Har inte tid eftersom att jag vill se Andra Avenyn om en
halvtimme. Hur som helst så var det skitmysigt och vi firade ju
mig lite i efterskott. Jag fick ett par vita converse och ett sexigt
nattlinne av mina brudar! Jag säger det igen - TACK! NI ÄR BÄST!

Jag glömmer nog aldrig gårdagen. Att mina puddingar var hemma
hos MIG i Vingåker, det är inte varje dag. Vi bor ju låååååååångt
ifrån varandra förstår ni. Det är synd! För jag vill alltid ha er kvar!

Här är jag, Cicci och Jessika inne på Factory och provar solglasögon!

Tack för igår. Tack för att ni gör mig så glad och tack för att ni får
mig att skratta så jag får ont i magen varje dag! NI ÄR JU BÄST ♥

VIKTORIA, CICCI, JESSIKA OCH ELIN!



Ord kan inte beskriva dig gumman! Så otroligt fin människa, helt sjukt..... TACK FÖR EN UNDERBAR Å MINNESVÄRD DAG IGÅR. Något vi sent kommer glömma :) Jenny, vill du ha popcorn? "Det finns i papperskorgen" hahahahah. (L) tack för allt gumman.

2009-09-09 // 00:12:04

hahahaha vad SÖÖTA vi är ! :D tack för allt gumman det här kommer vi sent glömma, eller snarare aldrig! snart ska alla på komma hem til mig i lilla mjölby hihi :d pusspusss(L)

2009-09-09 // 13:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback