Jag är kär i en hårspray

Nu är jag mätt och belåten efter att ha mumsat i mig flottiga bacon. Mhm, mums!! Ska snart slita arslet ur stolen och fortsätta med allt pyssel i lägenheten tillsammans med min händiga sambo. Idag ska äntligen hyllorna upp och förhoppningsvis hinner vi även med att få upp lite tavlor!

Unnade mig världens bästa hårspray idag! Jag är kär på  r i k t i g t! Gudomligt bra och ända sen första gången har jag varit förälskad! Sjukt bra på alla sätt och vis.

Kostar ungefär 170:- men jag som är lite bättre får den billigare hos grossisten! ;) Nejdå, den här gången har faktiskt alla frisörelever lika mycket tur. Den är hur som helst värd varenda krona! Helt klart. Testa den vettja!!

Nu har jag inte tid med det här
Hej och hå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback