Dricker te och kissar fyra gånger i timmen

Jag ber er att tycka synd om mig nu. Sen igår har jag mått mindre bra, varit
frusen, haft ont i halsen och känt mig hängig. Jag är rädd att jag börjar bli sjuk!!
Fuck. Jag orkar inte. Allvarligt talat. Hjäp mig någon.

Hur som helst, så sitter jag i soffan med en stor kopp te bredvid mig (typ min femte
för ikväll) och har precis kollat på Idol. Och jag måste faktiskt säga en sak som
kommer få mig att låta som 14 år, men fyfan vad bra Erik är! Shit alltså. Han fick
mig att rysa, på riktigt, och han känns så självsäker vilket gör honom charmig! Så
vem vet, han kanske blir den nya drömkillen för alla fjortisar inklusive mig? Ha, nej!
Skulle inte tro det, men bra var han allt!

Väntar på att min pojke ska komma hem och fortsätta ta hand om mig
som han har gjort sen vi kom hem idag. Han lät mig sova i ungefär 1½ timme sedan
väckte han mig med en puss på kinden och en hand som smekte mitt ansikte. Så det
finns ju faktiskt plus med att vara sjuk ;)

Nej, om jag skulle ta och bädda ner mig och försöka friskna till.
Studiedagen imorgon känns så jäkla tajmad! Ett suveränt tillfälle
att vila ut och koppla av för en gångs skull.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback