En efterlängtad fredag

Åh, äntligen är det fredag och helg!! Som jag längtat. Nu har jag en önskning
som jag önskar var realistisk och det är att det skulle finnas en knapp som jag kan
trycka på och sedan, POFF, vara hemma. Men så enkelt är det inte tyvärr. Tåget går
klockan 16 och jag kommer att vara hemma vid halv sex ungefär...

Den här kvällen kommer garanterat att bli jättelyckad (om inte kräftorna fortfarande
lever när vi ska börja äta) Alltså, vi är bjudna på kräftskiva hos pappa och Anne-Elise.
Jag älskar kräftor och det ska bli roligt med en riktig familjekväll.

Nu ska jag börja packa ihop mina saker och sedan bege mig mot bussen som ska ta mig
till resecentrum. Vi hörs sen igen när jag har kommit hem!


Dom är stendöa :-)

Välkomna!!

2009-09-25 // 17:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback