En helslut Jenny skriver..

Åh, gud så trött jag är!! Ska börja med och tala om att kräftskivan på Vretstavägen
var trevlig igår. Det var jättegott med kräftor och vi hade en mysig kväll. Laddar upp
lite bilder så ni får se!!


Innan vi hugger in!

Och här är Isabell och pappa i full gång med att skala, skala och skala.

Anne-Elsie och Simon kramas

Eterrätt!

Anne-Elise försökte ta ett fint kort på oss, men det gick sådär..

Avslutar med en bild på vår lilla present som jag och Simon köpte med oss!

Somsagt, det blev en trevlig kväll som avslutades med att jag och Simon gick hem till
oss i mörkret. Men det var faktiskt väldigt skönt och mysigt att gå och hålla varandra i
handen och prata om allting mellan himmel och jord. Tack för igår iallafall!!

Idag har vi varit på IKEA och Marieberg, jag och min sambo. Vi åkte vid 11tiden
och kom hem strax efter klockan 19. Ni kan ju gissa om vi är trötta eller om vi är
trötta!! Hur som helst så har vi haft en väldigt bra dag tillsammans och fått med oss
mycket roligt hem. Skitkul ju! Så imorgon ska vi fixa och trixa hela dagen och om ni
har tur kanske jag orkar fota en del av våra nya saker och lägga upp här på bloggen!

Vi känner oss som två sega råttor just nu.
Shit vad trött man blir efter sju timmars shopping.
Nu ska vi sova och vila ut så vi orkar med morgondagen också.

Godnatt
/ Jenny



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback