En lyckad fredagskväll

Nu är jag rödhårig! Känns lite för rött, men jag vänjer mig forhoppningsvis
och lite av färgen kommer såsmåningom att försvinna. Röd färg blir uttvättad
ganska fort. Oftast.

Har haft en supermysig fredagskväll med min plutt. Vi bestämde oss för att äta
ute ikväll, och nu kom vi precis hem från Joans'där vi har suttit i 2½ timme och
haft det hur trevligt som helst!!

Jag tog på mig mina svarta lackleggings och en vit stickad tröja. Till
det hade jag mina nya pumps och en kavaj från Tiger.

Och såhär roligt har vi haft det i stort sätt hela kvällen!!

Vi åt stekt fläskfilé med klyftpotatis och grönsaker. Till det serverades
en jättegod kall vitlökssås! Otroligt gott.


Jag ska fortsätta vara social med Simon nu. Vi ska avsluta den här kvällen på ett
precis lika bra sätt som den har varit fram tills nu. Med andra ord, mys i soffan framför
Tv:n med tända ljus överallt!! Det är ju på det här viset man ska utnyttja hösten, med
levande ljus överallt!! ♥

Hoppas ni har det lika bra som oss
PUSS & KRAM


» emma

jag gillar din färg på håret, den var cool (:

2009-09-20 // 21:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback