En sjuker blåbärsplockare

Äntligen helg igen! Dock har jag gått och blivit sjuk plus att jag har
ett annat problem. Lite personligt för att ta upp här, men ni som
känner mig vet garanterat vad jag pratar om. Har iallafall varit på
Apoteket idag på förmiddagen och inhandlat hjälpmedel. Hoppas nu
innerligt på resultat annars vet jag inte vad jag tar mig till.

Jag och Anne-Elise fick ett ryck förut. Vi drog ut i skogen och plockade
blåbär och svamp. Fanns inte så överdrivet mycket kvar, vet inte om
det är för sent att plocka nu?! Hur som helst så fick jag med mig lite
hem iallafall som jag ska fylla frysen med. Alltid bra och ha och man
vill baka eller så.

Nu kurrar min mage vilket betyder att jag ska rycka tag i min älskling
(som för övrigt också har blivit sjuk) och laga ihop någonting smarrigt
till en lördagskväll som denna.

HEJDÅ
/ Jenny




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback