Fredagsupdate

Hej!

Jag är som ni märker fortfarande Internetlös. Nog pratat om det!

Sitter i skolan och har precis ätit pannkakor tillsammans med brudarna.
Mumsigt! Nu väntas en mattelektion på tre timmar. Mindre mumsigt!
Fast i och för sig så har jag en stor godispåse att fördriva tiden med,
och så ska jag givetvis räkna några tal också. Jag har liksom inget val.
Matte B är sjukt svårt. Jag varnar er som ska läsa den kursen!!

Det blir en lugn fredagskväll denna vecka. Ska förhoppningsvis bada
bubbelbadkar med min pojke om han inte har planerat någonting annat.
Vi ska sova hos pappa inatt eftersom att de gifter sig imorgon, han och
hans lyckliga kvinna! Som ni förstår blir det ingen sovmorgon för min
del imorgon.. Jäkla skit också ;)

Nu börjar snart matten.
Vi hörs ikväll!

PUSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback