I ett regnigt Norrköping

Hallå bloggen!

Sitter och laddar inför några timmars frisörteknik nu tillsammans med mina
favoritbrudar. Ni vet vilka jag pratar om - Jessika, Viktoria och Cicci. Bara
Elin som saknas, hon är inte här idag. Hur som helst, jag vill att de sista
timmarna på dagen ska gå fort så jag får komma hem! Vet inte om jag längtar
hem extra mycket idag tack vare att min prins har varit ledig hela dagen!
Kan ju erkänna att jag kände mig grymt avudsjuk på honom i morse när
klockan ringde 05:20 och det var dags att gå upp! Och det värsta av allt -
Han har säkert legat i sängen hela dagen och slappat!! Lyckost ♥

Det spöregnar ute!
Det här är jag om några timmar när jag ska till tåget..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback