Ibland går det bara inte

Det här har inte varit världens mest händelserika och mest intressanta
dag direkt.
Mötte Cicci vid tåget imorse och då påminnde hon mig om att vi från
och med denna vecka kommer att sluta 11:30 på tisdagar för att "några i klassen
vill det" Men hallå, det är lätt och säga för dom som har 3 meter hem. Vi andra då?
Det tar ju förfan dubbelt så lång tid att åka dit och ta sig hem än vad vi ska vara
där. Slutar vi 11:30 är jag hemma 15:00 Värdelöst! "Några i klassen" kan äta mitt
bajs säger jag bara. Aja, skitsamma.

Nu är jag hemma i alla fall och skulle laga lunch till min hungriga mage tänkte jag.
Det gick lite sisådär nu när jag kände mig uppe i varv och trött på samma gång.

Så nu lär det väl lukta sur mjölk i hela lägenheten.. Kul, jävligt kul.

Vad ska jag göra för att rädda den här rent ut dagt pissiga dagen?!
Köpa godis och tjura? Låter ju toppen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback