Idag är det en speciell dag

God morgon!

Klockan är snart sju, det är lördag och jag är redan uppe! Det beror
ju självklart på bröllopet. Klockan 13:00 befinner vi alla oss uppe i
Ruda (vår sommarstuga) och då gäller det!

Innan dess har jag mycket att göra. Brudens hår ska fixas, jag ska
fixas, sminket ska på och allt tillbehör ska med. Det kommer att
bli stressigt, därför måste jag sätta igång nu!!

Jag är nervös. Men det kommer att bli vackert! Vädret ser helt
okej ut just nu, fast det kan ju vända. Bara det inte blir regn!!
Håll tummarna för oss, snälla.

Vi får se vart den här dagen slutar. Det vet inte jag än.
Men nu är det som sagt dags! Det ska bli så roligt.

Bara ingen av dom säger nej.....


TACK för all din hjälp! Du är helt underbar!!!!! Kram från bruden

2009-09-06 // 18:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback