Jag hade världens bästa födelsedagshelg

Hallå!

Jag vill bara säga tack, ett stort tack till er som var med och
gjorde min födelsedagshelg oslagbar! Fredagen blev ganska lugn,
åt tacos hemma hos pappa och Anne-Elise. Resten av källen övade jag
på bröllopsfrisyren en sista gång (På lördag är det dags på riktigt)

I lördags tvättade jag kläder, bakade muffins och städade lite i lägenheten.
Sen tog 17:05bussen till Katrineholm och gick hem till mamma. På kvällen
mötte vi hela familjen på Rhodos och åt god mat och hade det trevligt
tillsammans. Hur mysigt som helst! Vi satt där flera timmar och umgicks.
Maten var jättegod och att träffas hela familjen sådär är verkligen guldvärt!

Vid haltio-tiden åkte jag och Dennis (min bror) till Vingåker. Jag trodde
att min kväll skulle sluta efter en film i lägenheten efter hemkomsten.
Men jag hade fel. Så fel! Det blev helt ändrade planer. Kort sagt,
min lördagskväll slutade med Folkparken där det var massor med roligt
folk och live-musik. Jag dansade runt på dansgolvet med Dennis och lite
senare kom även Simon med vänner. Finns så mycket roligt att berätta
om kvällen men det känner jag att jag ska skippa. Jag hade iallafall
grymt jävla roligt och det allra bästa var nog att jag umgicks
med Dennis hela kvällen!
Min familj är bäst i hela världen.

Kom väl hem vid två ungefär, slocknade ganska fort. Och i söndags var
det min födelsedag!
Ska böja runda av det här inlägget, annars orkar ni
inte läsa klart. Eller hur?! Hur som helst så är jag väldigt nöjd med helgen
och alla presenter som jag fått. Tack så mycket allesammans!!

Ska visa bilder på vad jag fick så fort jag fått tillbaka min mobil som jag
kan fota med. Men ibland är det dålig service på Dialect i Katrineholm.

TACK IGEN! I love you all <3



» hanna

hhahahahahahaha. hängde du runt i tennisparken? vid alkisbänkarna? augustibasaren var ju iaf i folkparken

2009-09-01 // 16:41:35

Haha ojj!! Pinsamt. Men nu är det ändrat ;)

2009-09-02 // 09:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback