Jag har medhåll från syrran

Jag är inte ensam om att tycka sådär om mammorna i programmet
"Ensam mamma söker"
Direkt efter att jag skrivit klart mitt förra
inlägg loggade jag in på bloglovin och läste bland annat min storasysters
inlägg. Hennes inlägg slutade med en kommentar av programmet som liknade
mitt tycke som jag precis hade skrivit om. Komiskt och som en lättnad eftersom
att jag inte är ensam om att tycka sådär!! Så, jag antar att vi inte har fel!

Nu är jag nyduschad och laddad inför praktiken imorgon. Jag är alltid lika
glad och sprallig på söndagskvällarna när jag ska gå och lägga mig. Jag
ÄLSKAR att ha praktik och jobba "på riktigt!!" Imorgon kommer Simon till
mig och ska klippas och färgas. Min plutt vill bli korthårig och mörk igen och
det ska han få bli även fast jag tycker om hans ljusa hår. Efter Simon kommer
en tjej som heter Emma och även hon ska klippas och färgas.

Nu ska jag ta hand om mina naglar med mirakelkitet från Depend som
faktiskt verkar fungera. Känns som naglarna har blivit mycket starkare! Jippi!

Sedan blir det sängdags, så jag passar på att säga godnatt gottfolk.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback