Jag tackade "ja" till en rolig utmaning

Nyduschad och fräsch. Känner mig som en människa igen. Ska iväg
på ett möte tillsammans med en kvinna som heter Susanne. Hon
arbetar med kläder och mode. För några veckor sedan när jag var
på praktiken, frågade hon mig om jag hade lust att ställa upp i en
modevisning. Jag svarade ja, men nu i efterhand undrar jag hur jag
egentligen tänkte. Jag, Jenny Söderlund ska gå runt och visa upp
kläder inför en massa människor!?!!

Panik.

Men nu har jag sagt ja, och nu ska jag göra detta. Kommer nog att
bli jätteroligt. Synd bara att jag inte riktigt känner mig i toppform nu
idag när vi ska prata om allt, prova kläder och förbereda. Men det
är nog inga problem! Lite energi har jag i kroppen iallafall.


Halv åtta ska vi ses. Måste börja röra mig nu. Önska mig lycka till!

/ Jenny




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback