Lite gott och blandat

Fortfarande krasslig. Hemma från praktiken idag. Det suger.
Hoppas innerligt på att det blir bättre med min stackars mage nu.
Det är som mamma säger, jag har haft nog med magproblem i
mitt liv. Jag har till och med varit dödssjuk på grund av den.
Hemskt. Jag vill inte tänka på det. Usch!

På tal om någonting annat. Här är alla mina blåbär som jag
plockade här om dagen. Fick iallafall ihop ett litet gäng som kan
vara bra och ha!


Och över till någonting helt annat. Jag har ett stort blåmärke på mitt
knä som jag inte har någon aning om vart det kommer ifrån. Ont gör
det iallafall, och fult är vad det är.


Och över till det sista men absolut inte det minsta. Här är en bild
från i torsdags då vi hade egen hårvård och Jessika fick äran att
färga mitt hår rött! Syns inte på bilden eftersom att hon precis har
börjat. Men om ni kollar på färgkartorna framför mig så ser ni ju
klart och tydligt vad det är för färger - RÖDA!


Nu ska jag sätta igång med pluggandet.
Tack för mig!
/ Jenny



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback