Med lite envishet och tålamod så gick det

Jag vet inte hur länge jag har letat efter en grön badrumsmatta, och jag
vet inte i hur många olika affärer jag har kollat/frågat och letat efter ett grönt
duschdraperi utan lyckligt resultat!! Vårt badrum har alltså varit  "halvklart"
alldeles FÖR länge nu med grön tvålpump, gröna handdukar, gröna  ljus och så
vidare. Det har liksom fattats något - Matta och draperi!

Som ni förstår har vi, mest jag, stört mig på det här och tänkt ge upp. Liksom
byta färg in till badrummet. Men det var tur att jag höll ut ett litet tag till för jag
kikade in på IKEAs hemsida tack vare att det kändes som att det var ett tag sen
jag kollade där. Och vad hittar jag, om inte ett grönt duschdraperi och
en grön badrumsmatta?!!!!!



Det här skulle göra SUSEN i badrummet och då skulle jag känna att det blev klart
på riktigt. Så nu hoppas jag att jag lyckas släpa med Simon till IKEA i helgen men
jag tror faktiskt inte att det blir några problem. Han tycker sånt här är kul han också!!

Ska fortsätta kika runt på IKEAs hemsida nu.
Jag kanske hittar något mer vi behöver ;)
/ Jenny




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback