Min lilla energi gjorde susen

Mötet med Susanne gick jättebra! Vi pratade om lördag, hur
allt ska gå till och så vidare sedan provade vi kläder och accessoarer
för fullt. Gillar en del av kläderna skarpt, vissa är skitfula, på mig
iallafall. Lite tantiga och inte alls min stil. Men det gör ingenting!! Är
ju en jätterolig grej det här och jag ser det som en utmaning.

Har precis fått i mig kvällsmat och nu ligger min pojke och väntar
på mig i sängen. Hade tänkt tigga om massage, alltså dags att sätta
fart nu så jag också kommer i säng.

Ska till skolan imorgon trots magproblemet och hela den historien.
Cicci ska färga om mitt hår eftersom att jag vill ha det rött på riktigt.

Godnatt & puss från mig ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback