Min praktikdag denna vecka är över

Praktiken gick bra och jag har haft en jätterolig dag som vanligt på
måndagarna nu för tiden! Jag och Ellenor (min handledare) fungerar verkligen
toppenbra tillsammans och vi är faktiskt rätt lika som personer och kommer bra
överens. Det underlättar och jag trivs enormt bra hos henne!!

Simon blev skitsnygg i sin nya frisyr och faktiskt så är han fin i mörkt hår. Jag
gillade ju det ljusa på honom men mörkt är absolut inte fel det heller!! Han blev
jättenöjd och kommer därför säkert att vara extra gullig resten av dagen ;)

Även Emma blev bra. Klippte upp håret lite och sedan färgade vi bort den gråa
utväxten! Fräscht resultat och även hon blev nöjd!

Dags att dra med Simon till ICA och fylla kylen lite sedan blir det matlagning!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback