Strålande lördag!

Solen skiner och det är jätteskönt ute! Jag och Simon sitter på
balkongen och spelar Yatzy, äter bullar, dricker saft och har det bra.
Jätteskönt faktiskt! Vi vaknade tidigt idag båda två, typsiskt när man
liksom får sova hur länge man vill. Men idag är det somsagt en mycket
strålande dag och då är det ju bäst att utnyjjta den ordentligt.

Modevisning idag. Jag är jäkla nervös!! Men Anne-Elise som är
så snäll ska köpa biljett och vara en i publiken. Detta känns absolut
mycket tryggare och bättre! Så tråkigt och dåligt att det inte får vara
killar med, annars hade ju givetvis Simon och pappa också hängt på!

Ska njuta av det härliga vädret ett tag till, sedan måste jag duscha och
börja göra mig iordning. Ta med er någon som ni tycker om, ut i solen
ni också! Det är ju så hääärligt att jag fylls med gjädje och energi!! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback