Tackpresent och lite shopping

Lång skoldag idag men jag är ovanligt "pigg" nu på kvällskvisten. Inte så vanligt när man heter Jenny Söderlund. Får vara glad så länge det varar!

Förresten, ni vet Emma som var hos mig på salongen i måndags som jag klippte och färgade. Jag fick en söt påse med choklad av henne idag tack vare att hon blev så nöjd med håret! Hihih. Ärligt talat nu, hur glad blir man inte av sånna här saker?! Verkligen guldvärt. Tack rara Emma!!

Gick på stan en snabbis idag och fick med mig lite smått och gått hem!

Balsam och schampo från Goldwell som motverkar färgförlust vilket är väldigt viktigt att tänka på om man är rödhårig eftersom att en röd färg blir uttvättad och "matt" mycket lätt. Dessa produkter ger ett strålande resultat!

En t-shirt i lite längre modell som passar perfekt till leggings en vanlig skoldag


Ett par coola strumpbyxor som blir hur fräcka som helst till hösten!


Smått och gott!! o ska det vara i gott! /Kram Anne-Elise

2009-09-23 // 22:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback