Uppdatering från skolbiblioteket

Sitter i skolan och sover. Är sjukt trött idag. Vet inte vad det beror på. Kanske det
här otroliga höstvädret som faktiskt har kommit på riktigt nu!? Igår var det äckligt
kallt ute och nu är hösten som sagt här på riktigt. Jag frös från klockan halv sex på
morgonen fram tills jag somnade och nu har det gått så långt att det är mörkt när
jag går upp på morgonen. Kolsvart och ruggigt kallt! Gillar inte riktigt det här...

Vi hade skolkort idag 08:15 och enligt mig är skiten överskattat. Fick se bilden
som togs och jag ser ut som BigMama2 tack vare att jag hade på mig min nya FETA
halsduk! Vilken jävla tabbe. Sug! Men, jag bryr mig egentligen inte. Finns viktigare
saker att tänka på. Right!?

På tal om viktigare saker så har vi studiedag imorgon vilket innebär att jag får sova
precis hur länge jag vill och inte behöva passa några tider. Guld! Imorgon ska jag
även passa på att åka hem till min kära mor och övernatta hemma hos henne. Vi
kommer garanterat att ha det trevligt och hitta på någonting mysigt tillsammans.

Skolmatsalen öppnar om tio minuter.
Vilka kommer att stå utanför dörren och vara först in?
Jenny Söderlund och Viktoria Altun såklart!



HELL YES :D nuuuu drar vi till matsalen jenny!!

2009-09-30 // 10:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback