Det blev ju lyckat trots allt

Vet att jag borde ha skrivit för länge sen om hur det egentligen
gick på bröllopet. Men jag gör det nu istället! Bättre sent än aldrig.

Vart ska jag börja? Vi höll på hela lördagsförmiddagen hemma hos
bruden och brudgummen ;) Eller VI höll väl inte på, det var mest jag
som sprang runt och stressade som en tok! Efter några timmar så var
iallafall Anne-Elise jättefin och kände sig redo för den stora dagen. Det
mest jobbiga var väl just nu att jag inte hann fixa mig själv, men äh!
Det var ju inte jag som skulle vara snyggast den här gången!

Klockan elva åkte jag och Simon upp till sommarstugan.
Vi hjälpte till att förbereda det sista och sedan kom allt folk och vi var
på plats. Nervösa, spända och förväntasfulla!

När klockan var tjugo i ett så höll jag på att dö. Tiden gick så sakta och
pappa och Anne-Elise skulle komma klockan ett. Jag har alltså varit med
om att tio minuter kan vara jäkligt lång tid!

Dom kom sen iallafall. Dom kom med en flotte mitt på sjön och
själva vigseln pågick på bryggan vid vattnet. Det var underbart fint
och det spelades jättevacker musik fullproppade med känslor!

Vad mer ska jag säga? God mat, trevligt folk, bra väder, lyckat svar
från brudparet (de sa alltså ja;)), trevlig stämning, underhållande
sånghäfte, roliga lekar och en kväll fylld med känslor som sagt.

Tänkte bjuda på bilder så ni får en aning om vad jag pratar om..

Här är klockan strax efter sju på morgonen och jag börjar med
håret. På bilden ser ni att jag tuperar för att få volym i håret!

Jag och min fina Simon innan vi åkte upp till sommarstugan
och den härliga släkten


Här kom dom med flotten!


Efter vacker musik och efter deras "ja" till varandra vände de sig
om och vi alla fotade som galningar!

Titta vilken vacker dekoration!!

Anne-Elise och pappa


Maten var som sagt jättegod! Fläskfilé, rostbiff, potatissallad, bröd,
grönsallad och god dricka!

Världens bästa farfar och farmor :)

Det lyckliga paret!

Simon och jag höll i tipspromenaden! Och här är även lillasyster
Isabell med på ett hörn och hjälper till =)

Sjungtajm i häftet! Simon gillar det, det syns. Ha ha!

Visst ser tårtan god ut?


Paketöppning och ja, det blev glada!

Min fina pojke var finare än finast!

Det finns som ni förstår ungefär 45545 miljoner bilder. Jag orkar
verkligen inte ladda upp mer här. Men som ni ser så blev det en lyckad
dag i lördags och jag är glad för min pappa och hans Anne-Elises skull!!
LYCKA TILL OCH KOM IHÅG ATT ALLTID TA VARA PÅ VARANDRA ♥




vilken fin klänning anne-lise hade :)

2009-09-08 // 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback