Vi är nog världens bästa par

Idag efter att jag varit på mina ärenden i Katrineholm kände
jag för att köpa någonting fint till min älskling!
Jag ville liksom
överraska med en fin sak och påminna om att jag älskar honom.
Det var inte det lättaste, men det slutade iallafall med att jag köpte
två fina stenar. En vit som det stod "Älskar dig" på och en svart som
var hjärtformad. Till det skrev jag ett gulligt kort!!

Väl hemma i Vingåker så pirrade det i kroppen på ett konstigt sätt.
Jag och Simon har som de flesta av er vet varit tillsammans väldigt
länge, närmare bestämt i 4år och då kan det ibland hända att man
"glömmer bort" att skämma bort varandra med presenter så därför
kände jag mig extra bra påväg hem från bussen.

När jag kommer hem innanför dörren så är det tydligen inte bara
jag som hade tänkt överraska. Simon hade ju varit inne i Katrineholm
och fixat Internet åt oss! Hihihi. Ja, det är sant! Nu har vi Internet
i lägenheten och jag är överlycklig!
Jag hatar att vara Internet-
lös och det vet ni vid det här laget.

Så pappa och Anne-Elise - Nu kommer eran dator att få vara ifred! ;)

Jag har sagt det förut och jag säger det igen - VI ÄR BÄST!

Jag älskar Simon
Simon älskar mig
Vi är kärlek


Grattis! Men då får ju inte vi se röken av er, inte lika ofta i alla fall :(

Kram

2009-09-15 // 19:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback