-



Jag undrar vad det var som orsakade din bloggpaus? Jag tror nog att det är fler än jag som funderar på det!

Det var helt enkelt så att jag inte hade ork eller lust till och blogga då jag mådde skit... Jag kan inte sitta och skriva och låtsas att jag mår bra när jag egentligen ligger och skakar och gråter så mycket att jag spyr. Det går liksom inte.

 

varför tog du paus på bloggandet? Var det något med din kille eller så?

Jag mådde somsagt inte bra, utan om jag ska vara ärlig så har jag nog aldrig mått sämre, och ja, det handlade lite om min pojkvän, men även mycket annat.

 

vad skulle du göra om du fick välja mellan att aldrig mer ha sex eller att aldrig mer få sova med simon?

Att aldrig mer ha sex såklart!

 

Hur ser ditt liv ut om 10 år? :)

Då bor jag i ett fint hus, är ägare till en svart hummer, har barn, jobbar som frisör och är lycklig med min man.

 

Har ditt och Simons förhållande fortfarande någon gnista? Jag menar, kan man fortfarande vara hyyyperkära efter en så lång tid?

Vilken dum fråga!! (ursäkta, men allvarligt talat) Klart vår kärlek fortfarande har gnista! Herregud, vi har varit tillsammans i 4½ år. Du får det nästan och låta som att vi varit gifta i 105.... Hehe, nej men jag förstår vad du menar. Det är kanske inte så vanligt att man håller ihop så länge när man är så pass unga, men vi är skapta för varandra och älskar varandra och det pirrar i min mage när jag hör hans röst, eller ser in i hans ögon, precis lika mycket som för 4 år sedan.


ditt bästa tips för ett långt förhållande?

Ta ALDRIG din partner för givet!! Låt din partner ha sina egna intressen, sitt eget liv, oavsett att du själv kanske inte gillar det han/hon tycker är roligast i världen. Det är även oerhört viktigt att uppskatta, ge kärlek och SKRATTA ihop! Fasen, jag och Simon är 50 % gullegull med varandra och 50 % av vår tid gapskrattar och larvar vi oss! Och sedan över till dom lite tråkigare sakerna - Bråk/gräl. Sätt er ner och prata i lugn och ro, dela med er av känslorna ni har inom er och gå alltid "halva vägen var"

 

något bra och välfungerande tips för slitet hår? :)

Tona istället för att färga, använd bra shampo&balsam - Skippa skiten som du kan köpa i en vanlig mataffär, de innehåller bara en massa vatten och faktiskt ett ämne som är canserframkallande. Ge ditt hår lite extra vård ungefär en gång varannan vecka då du lägger en inpackning och låter det sitta i ca 10-15 minuter. Har du slitna toppar? Använd silkesdroppar, det gör susen!

 

vem är din förebild? :)

Mina älskade föräldrar!

 

vad är det sorgligaste du vart med om, som inte har något med dig att göra?

Som inte har något med mig och göra? Jag förstår inte frågan.. Hehe, kan du inte omformulera dig?

 

är du nöjd med din kropp?

Ja, det är jag! Jag har lite "hull" och ta av, men det är bara charmigt. Jag har varit smal som en pinne, bokstavligt talat, i många många år, men de senaste åren har jag ätit upp mig ordentligt och nu mår jag mycket bättre!

 

När du är färdigutbildad, vill du bo kvar i vingåker eller flytta? I så fall vart och varför? Starta egen frisörsalong?

Jag vet till 99% vart jag kommer jobba när jag är färdigutbildad. Jag kommer att bli kvar här i trakterna och givetvis jobba som frisör. Jag vill inte säga för mycket, men det kommer att bli superbra, det vet jag ;)

 

är det medvetet från din sida att du ska uppfattas som "dryg"? du har skrivit om de förut att du fotast uppfattas som de.

Uppgfattas jag som dryg? Det är jag väl ändå inte! Jag är bara jävligt ärlig och inte rädd för att säga vad jag tycker och tänker. Det är väl bara en bra egenskap, så länge jag inte sårar någon människa?

 

vilken är din favoritfilm? :)

Oj, jag har många.. Men här är några:



vad i andras utseende attraherar dig? :)

Självförtroende, fina ögon, mörk sexig röst, god kroppslukt och fin klädstil.

 

Tråkigt med bloggpaus... hoppas du kommer igen med skrivandet snart igen!
Jag undrar vart du helst köper kläder och skor?
Ha det gött! :)

Ja, men nu är jag tillbaka!! :) Jag har börjat gilla DinSko riktigt mycket faktiskt. Men jag gillar ändå Scorett snäppet bättre! Jag köper nog faktiskt helst kläder på H&M, billigt och bra kvalitèt!

 

vad är de för dator du bloggar ifrån? :P

En liten mini Eee PC dator. Smidig som attan!

 

gjort abort?

Nej!

 

om du och din kille bråkar, vad handlar det oftast om då?

Alla dessa vardagssysslor, typ.

 

beskriv din klädstil, personlighet och framtid med tre ord var. :)

Klädstil: Min alldeles egna!

Peronlighet: Glad, positiv, omtänksam

Framtid: Lycklig, fullspäckad, harmonisk

 

vad gjorde du hos polisen?

He he he he! Den här frågan har någon som är vän med mig på Facebook frågat. Gissa så får vi se vem som är smart nog och gissar rätt först! ;) Vad tror ni jag var där och gjorde?

 

vilken är världens bästa låt? om du bara får välja en.

Förlåt, men jag kan inte svara på den frågan.... Jag har SÅÅÅ många!!

 

har du varit gravid? var det drf du mådde så dåligt? vad som en gjorde att du mådde dåligt så hoppas jag att din familj och vänner finns där för dig:)

Nej, det har jag inte.



» J

Jag tycker att du undviker att svara på frågorna angående din bloggpaus, jag tror nog att vi alla redan vet om att du mådde dåligt men jag tror frågan många ställer sig är varför du mådde dåligt?

2010-04-20 // 09:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback