21 april -10

Vad är det för jävla väder? Ärligt talat, det tog knäcken på mig imorse när jag klev upp ur sängen och tittade ut genom fönstret då jag insåg att det inte var sol och värme. Fasen, det är ju snart maj och då är det inte acceptabelt med sånt här skitväder! Jag vill ha sol och värme då man blir pigg och glad. Jag vill gå runt i min nya vårjacka med solbrillor och en glass i ena handen. Jag är så sjukt trött på gråa och kalla dagar, så är det!!

Jag vill ha sommar. Jag vill åka utomlands och bara ha semester. På tal om det, så kan jag ju säga att jag har blivit ett big fan av baddräkter! Jag vet inte varför jag helt plötsligt har blivit det, jag har aldrig tyckt att det har varit snyggt förut, men nu, nu funderar jag till och med på att beställa en till mig själv..


 

Det är ju faktiskt riktigt hett! Eller?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback