En eftermiddag i tvättstugan

Jag stannade hemma från skolan idag. Jag är inte som många andra i min ålder som istället ligger hemma och sover till klockan 15-tiden och inte orkar göra ett piss. Nej, så är absolut inte fallet! Jag ställde klockan imorse, gick upp och åt en stor frukost, började plugga och gjorde det fram till klockan 14. Sedan kallade tvättstugan och tur det, för fysataaaaaaaaaaaaan vad tvätt det var! Man kunde nästan tro att jag tvättade upp efter 15 ungar....

Nu är hur som helst nästan allt klart och det känns toppen! Efter några timmar i tvättstugan kom pojkvännen hem och vi har haft det riktigt roligt ihop. Vi har gjort någonting som vi aldrig gjort förut, och som jag inte ens kunde tänka mig att vi skulle göra heller. Hehe, men nu är det gjort och jag kanske kanske kanskeeeeeee avslöjar vad ;)


Jag tjurade i tvättstugan och blev trött på alla kläder...


Men efter ett tag tog jag tag i mig själv och gav upp med deppandet


Simon kom hem, vi kom på en rolig grej och göra och jag blev glad!

La la la la la.. Hihi! Hoppas Simon går med på att jag visar bilderna på vad vi gjorde där nere i tvättstugan nu ikväll. Jag är nämligen grymt nöjd nu efteråt och ja, vi delade en hel del skratt under tiden!

Dags för käk!
Bacon och spagetti.
MUMS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback