En lång dag

Herrejeeeeeesus vad lång den här dagen känns! Det känns faktiskt som att jag har hunnit med en hel del innan det är dags för kvällen att anlända. Det är underbart ska jag säga er! Allt detta kan ju ha och göra med att jag hann med 12:33 tåget från skolan idag. När jag kom fram till Katrineholm så gick jag och träffade Michaela ett tag. Vi handlade present till vår kära vän, Cissi, som vi ska till imorgon! Kvinnan fyllde ju för fasiken 18 bast nu i veckan. Hehe, så imorgon är det dags för festligheter. Både för att hon har fyllt år OCH för att fira valborg!

När jag sagt hejdå till Michaela så kom Simon in och vi har gått på stan och handlat lite. Vi fick med oss tre stora krukor som ska pryda vår altan hem och det kommer att bli så fint när dom blir planterade. Vad mer då? Jo, lite käk och annat att fylla skafferiet med, som vanligt. Vi avslutade vår otroligt mysiga eftermiddag med käk på Coffee & Lounge och nu har vi precis kommit hem. Dags att packa upp lite varor och städa upp lite här hemma!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback