Ett anfall

Den här förmiddagen blev inte riktigt som planerat. Den började bra, åt en stor frukost tillsammans med Simon samtidigt som solstrålarna värme mot fönstret och vi tittade på termometern och insåg att det var hela 15+ ute. Totalt underbart ju! Vi bestämde oss för att ta oss en springtur efter två avsnitt av OC (vi skyllde på att vi var tvugna och smälta maten, hehe) men det blev inte riktigt så. Vi kände efter dessa två avsnitt att vi inte orkade springa, så vi bytte om och gick till gymmet istället. Men det skulle vi aldrig ha gjort - Jag fick något jäkla "svimmanfall" Blev kritvit i ansiktet och tung i huvudet. Började skaka och tappade kontrollen. Som tur var hade jag Simon på plats så han hjälpte mig innan jag for i backen..

Har legat i sängen och halvsovit i någon timme nu. Fått i mig lite mat har jag också. Nu måste jag duscha av mig och börja fixa iordning mig. Vi ska ju på 40-års kalas ikväll! Det har varit bestämt länge, så jag känner att jag mer än gärna vill dit. Vi får se hur det går, blir jag sämre så får jag åka hem helt enkelt. Nej ni, lite smink på ansiktet nu kanske, så att jag känner mig som en människa någon gång!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback