Frisörteknik

Sitter på Vrinnevipark (har tagit rast) och har frisörteknik denna eftermiddag. Like always. Idag skulle ena halvan av klassen ha med sig varsin modell och klippa. Men eftersom att jag bor en bit härifrån (vilket nästan alla i min klass gör) så fick min modell bli en ful docka! Hehe, men det gjorde inget. Att klippa är alltid kul, så! Det gick hur som helst mycket bra. Klippte på en halvtimme (vilket är någonting som jag gör ofta nu för tiden, jag har nått mitt mål) och stylade det i 20 minuter och resultatet blev kanonbra! Börjar känna mig väldigt säker inom vissa moment och det är en grym känsla! När mina tre år är över på den här skolan så kommer jag att vara en klockren frisör, that's it! Hehe, tycker ni att jag är FÖR egenkär och självsäker nu? ;)

 




» hanna

jättefint :) vad duktig du är!

2010-04-23 // 15:04:07

Jag är gärna din försökskanin :Phaha bara inte håret blir rosa eller kort kort:P

2010-05-07 // 23:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback