Hejja hejja!

Det har kommit in en del intressanta frågor till frågestuden som jag har nu och det blir kul att svara på dom när min bloggpaus är över. Men det verkar som att nästan ALLA ni som läser min blogg behöver en extra spark i baken för att våga fråga och den sänder jag över till er nu genom detta inlägg! Kom igen, ut med det, våga fråga. Jag vet att du vill veta, jag vet att du undrar. Fan, kom igen, nu är det ju dessutom okej att vara anonym och ändå få reda på vad du vill veta! :) Eller är det kanske så att ni inte tycker att det här är roligt? Isåfall lägger jag ner dessa frågestunder, men jag har dom ju för er skull, det är ni som har bett dom - Utnyttja dom då på bästa sätt. Våga våga våga våga ställ din fråga! Ta chansen, jag är snart tillbaka och då kommer jag att svara ärligt på alla frågor som kommit in.

http://missjjempa.blogg.se/2010/april/jag-ar-snart-tillbaka.html#comment



du har skitsnygg färg på håret!:)

2010-04-11 // 16:01:53

Hejhej , har frågestund på bloggen . Kika gärna in och ställ en fråga :) . Kram

2010-04-11 // 18:59:28

varför ha frågestund när du inte ens bloggar längre? :s

2010-04-17 // 13:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback