Hur dum får man bli?!

Som ni vet så skrev jag (och många andra i vårt avlånga land) engelska nationella idag. Som ni vet så gick det hyffsat bra för mig och jag kände mig otroligt nöjd med min uppsats när jag gick ut från aulan. Men vet ni vad som slog mig när jag satte mig på tåget? Det kom liksom som en jävla FLASHBACK som skakade om hela min värld - Jag skrev "wrote" i den första meningen där det egentligen skulle ha stått "read" Jag började alltså min braiga uppsats med och skriva ungefär: "Jag skrev er annons om...." där det självklart skulle ha stått: "Jag läste er annons om..." Hahaha, alltså fyfan! Snacka om hjärnsläpp! Jag läste ju förfan igenom texten två gånger när jag sktivit klart den, men ändå så såg jag inte vilket grymt stort misstag jag hade gjort, utan det kom när jag satt på tåget hem.... Som en jävla flashback helt enkelt! Så sjukt läskigt. Fyfan för mig. Haha! Hur ska jag någonsin kunna släppa det här? OHHH!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback