I'M BACK!

Hej på er allihopa, NU var det ett bra tag sen sist, närmare bestämt 3 veckor och 2 dagar sedan....

Ja ni, bloggpausen blev lite längre än vad jag (och även ni verkar det som) trodde. Det har och göra med väldigt många saker som jag inte kommer sitta och publicera upp här på bloggen. Hur som helst så är jag nu iallafall tillbaka!!

Vad har hänt under dessa 3 veckor då?
Vad som har hänt mig kan jag bara dra i stora drag: Jag har gråtit, haft panikattacker, varit arg, vart ledsen och beviken, kämpat på och gått i skolan, klarat mig en hel vecka utan Jessika då hon var i sälen, haft världens mest tråkigaste påsk då jag inte kände den där gnistan i livet, blivit jäkligt sårad och insett vilka som är mina riktiga vänner och hur mycket min familj betyder för mig! Jag har som ni förstår haft en riktigt jobbig period i mitt liv (något annat ska jag inte säga, för då ljuger jag) men jag måste försöka ta mig i kragen och se det på det viset att jag faktiskt har lärt mig någonting av allt som hänt, för det har jag. Jag har blivit starkare i mig själv, mer erfaren och faktiskt ännu bättre på att rensa bort de människor som förstör mitt liv och sårar mig, även fast det är tungt.

Jag vill bara tacka er alla som faktiskt har brytt sig och stöttat mig under den här tiden. Många av er som läser min blogg har mailat, fått tag i mitt nummer och ringt eller sms:at bara för att höra hur jag mår och det har varit guldvärt även fast jag kanske inte sa eller visade det just då.. Ja, för nu när jag tänker efter så har jag nog inte svarat på alla sms, men det betyder inte att jag inte vill prata med er eller att jag är otacksam, men det hoppas jag att ni förstår. Tänkte jag skulle höra av mig till er alla idag och skicka iväg ett litet "förlåt-för-mitt-konstiga-beteende-sms" Hehe! ♥



Right now..

Jag ska svara på alla frågor från frågestunden klockan 19 ikväll. Så om det är någonting du undrar över så får du ta sista chansen och klicka på länken och ställa just Din fråga! http://missjjempa.blogg.se/2010/april/jag-ar-snart-tillbaka.html#comment



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback