Jag gjorde det igen!!

Godkväll alla bloggläsare!

Nu har jag precis kommit hem från gymmet efter att ha tillbringat drygt en timme där. Ni kanske inte tror att jag ljuger nu, men jag lovar, det är sant! Jag känner mig så sjukt jävla duktig, nästan så att jag förtjänar en stor fet godispåse redan idag! Hehe. Jag ska verkligen göra allt jag kan för att fortsätta i den här takten (har hört att man mår bra och blir pigg av träning?) så länge det inte går ut över mina studier, dvs.att jag hamnar efter i skolan eller inte hinner med och komma hem innan det är dags att åka iväg till gymmet. Det finns ju gränser, men jag tror faktiskt att jag kommer och klara av att träna tre gånger i veckan, och det vore ju superbra för att vara Mig! :)

Nu ska jag käka lite. Måste ju fylla på med näring! Sedan ska jag sitta och lukta svett i 45 minuter till medan jag kollar på Andra Avenyn med min kärlek!


BILDBEVIS - Visst är jag duktig? Hehe!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback