Jag har fått ut all min ilska nu

Fan.Fan.Fan.Fan. Min kära pojkvän gör mig tokig ibland! Nu har han gått och gjort av på alla sina sparpengar som han sparat ihop under en längre tid. Han har köpt två dyra saker. Två saker som jag aldrig skulle ha råd med! Och varför jag är så arg för att han har shoppat dessa grejer och gjort av med så mycket pengar är för att vi skulle spara TILLSAMMANS och uppfylla våra drömmar som vi har. Hur blir det med den saken nu då.....?! Pucko! Han kan ju slå sig i backen på att jag ska ta med mig Jessika och ha en "JennyJessi-dag" då vi ska shoppa tusan och göra av med precis alla pengar vi har på bankkortet!

För det andra så ska han ge fan i och vara så snygg!! Jag kan fortfarande inte smälta att han blev uppraggad och tagen på röven igår, av en KVINNA! Ohhhhh... Jag har nog lite ilska kvar i mig trots allt. Jag tror närmare bestämt att jag ska käka upp honom nu, eller nått. Kanske till och med mysa sönder honom? Min lilla fjärt ♥ Äh, jag ska vara snäll nu.. Han har redan blivit strypt två gånger och behandlad som en boxningssäck bara för allt detta! Nu har han fått sitt straff och nu jäklar ska jag bli som vanligt igen.... Kanske...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback