Jag vårshoppade igår

Förlåt för dålig uppdatering. Det har kommit viktigare saker emellan helt enkelt...

Igår drog jag och Jessika en shoppingrunda i Norrköping efter skolan. Det var välbehövligt. Var evigheter sen jag shoppade sist känns det som. Vi hade hur som helst en riktigt trevlig eftermiddag och jag fick med mig riktigt goa plagg hem som jag är mer än nöjd med! Efter några timmars shopping blev vi trötta i benen och behövde sätta oss ner och ta det lugnt, hehe. Så jag bjöd Jessika på en glass i solen, och det smakade otroligt bra! Jag har nu ätit min andra bägare med kulglass den här våren. Så himla mysigt! Hihi.


Jag vet ingen godare smak än GB's saltlakritsglass ♥

Någon som vill se bilder på shoppingen förresten?
Va va va va va va va va?


» elin

JAAAAAA :D

2010-04-28 // 21:21:28

Jaa jag vill se bilder på shoppingen eftersom du har jättesnygg stil som verkligen inspirerar :)

2010-04-28 // 21:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback