Måndag igen

Idag är det praktik som gäller, det är ju måndag. Påtal om det så pratade jag och min handledare, Ellenor, om hur jäkla fort veckorna går egentligen igår på telefonen. Helt seriöst, det är måndag... och så är det söndag helt plötsligt! Jag hinner ju knappt med och fatta att en ny dag har börjat, innan det är dags att sova och göra sig redo inför en ny. Nu är det bara en vecka kvar, sedan är det maj?! Hehe. Allt detta betyder ju att det kommer att gå fort nu fram till skolavslutningen och DET gillas skarpt!

Vet ni hur lycklig jag känner mig idag? Vaknade upp på ett toppenhumör med en varm och gosig kille bredvid mig. Vi låg och pussades ett tag, lite för länge, så nu har jag brådis!! Men somsagt är jag lycklig. Det är strålande sol ute och idag kommer Jessika till mig!! Hihihihi, det ska bli såååååååå roligt. Jag ska färga hennes hår, sedan ska vi till factory, sen hem till mig och laga mat, sedan plugga lite och efter det bara mysa hela kvällen sådär som bara hon och jag kan. Ja, ni vet ju vem hon är nu vid det här laget - Vi kommer förmodligen att skratta tills vi spyr eller inte får någon luft, som vanligt. HON ÄR BÄST! ♥


Bild tagen i skolan för någon månad sedan

Nej ni, ni har jag bråttom!!
Ska ju bli klippt 08:30 av Ellenor.
Det behövs om inte annat!
Puss & kram till er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback