Nu är det dags för fredagsmys

Usch vilken jobbig dag det här har varit. Jag har verkligen känt mig låg. Har legat hemma alldeles själv och tjutit och varit rädd. Jag säger det igen: Varför ska alltid allt sånt här hända mig? Varför ska alltid min kropp krångla? Har inte jag varit med om tillräckligt på den biten? Tack vare en jobbig dag så har det blivit dåligt med bloggande och det kommer nog att fortsätta så fram tills imorgon då jag hoppas att jag glömt bort det här... Hur nu det kommer att gå när jag såklart kommer påminnas om det när jag ska............... Nu säger jag inget mer!

Jag stannar hemma ikväll med myskläderna på tillsammans med pojkvännen som alltid finns där för mig ♥ Han går runt här hemma och försöker få mig på bättre humör och på andra tankar. Han lyckas kanske inte så jättebra, men jag är lycklig att han försöker åtminstonde. Hehe! Vi har iallafall precis avslutat en mysig middag då vi käkade tacos och drack Coca cola samtidigt som vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord i lugn och ro. Underbart!

Kvällen kommer att fortsätta lika mysigt som den börjde. Vi ska ligga och kolla på OC hela kvällen och bara vara.. Vi har köpt hem gräddglass med krossad choklad och en påse chips som vi under kvällen ska njuta av. Har man varit duktig och tränat som jag har varit den här veckan, så förtjänar man givetvis lite onyttigheter på helgerna. Hihi!




Ha en bra fredagskväll,
vad ni än gör.
Puss & kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback