Nu sitter jag på tåget

Påväg till skolan. Idag på morgonen så är det nationellt prov i engelska B som står på schemat. Det är den första av tre delar och det är skrivdelen som kommer att komma idag. Det är den del som jag känner mig säkrast på faktiskt. Jag tror det har och göra med att jag är väldigt duktig att skriva på svenska, så även fast jag suger på engelska så går det ändå rätt så bra! Tack vare detta så känner jag mig ganska så lugn ändå. Jag är inte sådär superstressad som man annars lätt kan vara när det är dags för nationellt prov. (När det är dags för hör- och läsförståelse kommer jag absolut inte vara såhär lugn och sansad. Då kommer det andra bullar!!) Jag hoppas hur som helst att det kommer och gå bra idag, och inte bara för mig, utan också för alla er alla som ska skriva! Lycka till verkligen. Kram kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback