One hour

Puuuuh, nu är jag äntligen hemma! Jag ligger i soffan helt utslagen efter en timmes rask promenad på bandet. Jag gick, gick, gick och gick allt vad jag hade medan jag tittade på "Dating in the dark" Skitbra ju, att kunna träna och titta på tv samtidigt. Nu känner jag mig sjukt nöjd och antar att jag kommer sova som en prinsessa inatt. Underbart!!

Nu ska jag käka flingor med mjölk innan jag ska ställa mig i duschen och duscha av allt svett som runnit på min kropp den senaste timmen. Vad sen då? Klockan rinner iväg, så jag antar att det blir bums i säng. Eller..... juste, det är dags för prov imorgon, så jag måste lägga mig och läsa lite. Men sen så! Godnatt kära vänner, sov så gott ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback