Söndag 25 april

Goddag alla solstrålar! Det är fint väder idag också, jippi!

OM Simon var full inatt? Ja! OM han väckte mig? Ja! Hahaha, jag ångrar att jag inte filmade allt det roliga som hände inatt! Han kom hem vid 03:00 och jag hade preciiiis somnat till. Jag hade lämnat lampan i hallen tänd bara för att underlätta det hela för Simon, plus att jag helst inte ville bli väckt. Hehe, men det blev jag ju iallafall. Vad mer ska jag säga? Hur ska jag förklara detta? Han kom in till sovrummet, och smöööööög i mörkret så försiktigt han kunde. Jag hörde verkligen hur han ansträngde sig men ändå så gick han in i och tappade saker kors och tvärs. Han viskade massor med svordommar till sig själv och var väl livrädd att han skulle möta en irriterad flickvän i sängen. När han hade borstat tänderna så tassade han sådär klumpigt (som han trodde var huuuuuuuur tyst och smidigt som helst) till sängen och la sig ner bredvid mig. Jag låg och log och kämpade för att inte börja skratta (jag låtsades sova alltså) och det går inte mer än 5 sekunder förren han börjar svära till sig själv igen. Sedan flög han upp ur sängen, tog på sig sin morgonrock och gick ut på balkongen och satte sig där med ett glas vatten och datorn i knät. Han mådde alltså lite illa. Det är såååå mycket Simon-style att märka att han fått i sig lite för mycket precis när han ska lägga sig och sova, då han är still och inte dansar eller håller igång på annat sätt! Hahaha, jag somnade (kände mig hur som helst trygg av att han bara var hemma) och har ingen aning om hur länge han satt där, och det har han nog inte själv heller.. Hehe :)

SÅKLAAAART (som varje gång efter en utekväll för Simons del) så vaknar han tidigt som fan på morgonen och vill gå upp! Idag var klockan strax innan nio, och det var bara att masa sig upp för min del också. Och vad har mer hänt än så länge idag? Jo, jag har tvättat, klippt Simons lillasyster Ebba, ätit glass och bara haft det allmänt mysigt tillsammans med två människor som jag tycker mycket om! ♥


En bild på mig och Ebba då vi var på bio och såg Avatar tillsammans med
Simons alla syskon. Detta var i slutet på december 09, då min Thailandbränna
fortfarande var ganska snygg :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback