Mitt ord



Att det är fredag och helg
Jag uppskattar fredagarna lika mycket varje vecka. Det är så otroligt skönt att veta att man har två sovmornar och två hela dagar då man får göra precis vad man vill och fullständigt skita i vad klockan är. Vad jag älskar mest med helgerna är fredags- och lördagsmyset i soffan tillsammans med den man tycker om då man ligger och kramas samtidigt som man tittar på tv eller någon bra film och äter och dricker gott. Sånt hinner man ju inte i veckorna, därför utnyttjar jag helgerna till detta så mycket som möjligt ♥

Vår- och sommarmodet
Jag är så shoppingsugen så jag håller på och dör! Det finns så sjukt mycket snyggt i butikerna nu så innan jag åker iväg måste jag se till och fylla plånboken med mycket pengar!! Vår- och sommarkollektionerna är så romantiska, tjejiga och färgglada så det kan inte bli annat än hett när man blir gyllenbrun på kroppen.

Min otroligt fina vän, Jessika
Vi bor MÅNGA mil ifrån varandra men både hon och jag är säkra på att vi kommer vara vänner för livet. Jag kan inte beskriva vår vänskap eller henne som person med ord, det måste liksom upplevas. Men jag kan säga att hon får mig att må bra precis hela tiden. Hon ställer upp till 100% i alla lägen, natt som dag, och hon är hjälpsam och förstående. Är hon ledsen, är jag ledsen. Är jag ledsen, så är hon ledsen. Så fort vi är med varandra så skrattar vi så att det krampar i magen. Det spelar ingen roll vart vi är, om vi är i skolan, på stan, hemma hos henne, hemma hos mig, i salongen, på restaurang - Vi skrattar och är alltid oss själva! Vi kör vårt race och vi är så jäkla lika som personer. Vi är framgångsrika, självsäkra och positiva vad det än gäller, och vi blir ännu bättre som personer tack vare varandra. JAG ÄLSKAR DG JESSIKA IVARSSON och jag vill alltid hålla ihop med dig. Du är en sann vän och jag avgudar dig precis varje sekund. Jag skrattar till och med bara jag tänker på dig och du kan få mig så jäkla glad bara över telefonen eller msn, det är sjukt alltså, ingen har någonsin fått mig att må så bra som du gör! Du är guldvärd! ♥









Dessa fula kilklackar
Seriöst alltså, hur kan folk tycka att dom här är snygga? Dom är riktigt bedrövliga ju! Vet inte mer vad jag ska säga, jag blir mållös bara jag tänker på hur dom skulle se ut på mig. Usch och fy! Och dyra är dom, dom kostar nästan 800 spänn! Jag skulle inte ta på mig dom om jag FICK 800 spänn!!



Att Solsidan har slutat
Jag har aldrig varit ett big fan av Solsidan, men de senaste programmen så har jag faktiskt tittat på dom - och tyckt dom varit bra. Jag har till och med fått mig några skratt tack vare dom sjukt roliga händerlserna. Jag måste faktiskt säga det att, jag kommer och sakna fredagskvällarna då man tittade på Solsidan. Och ja, jag skulle mer än gärna vilja ha Solsidan som film här hemma. Varför inte? Det knäcker ju! Jag kommer verkligen att sakna den serien.. Hehe



Det gråa och trista vädret
Det är den 23 april och sånt här tråkigt väder? Vart är världen påväg? Vart i helsike är solen och värmen? Jag tycker att vi i Sverige har fått nog av gråa dagar och kalla temperaturer, nu är det dags för lite förändring! Snart blir ju folk tokiga om inte våren kommer på riktigt!! För och inte tala om sommaren... Guuud vad jag längtar! Tänk er att åka och bada, käka glass, gå runt i flipp-flopp, ligga och sola, spela kubb på kvällarna, grilla, vara ute hela natten med vänner och leva livet, doften av nyklippt gräs, alla fina blommor och svenska jordgubbar!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback