Lite bilder från igår

Tänkte att jag skulle slänga in lite bilder från Rickards 40-års fest som ägde rum i Spångaborgs festlokal igårkväll. Det togs mycket roliga bilder och ni ska nu få se lite av hur vår kväll såg ut, men inte allt! Enjoy:


Världens finaste farfar och farmor


Ena långbordet


Folk


Fina pappa!


Vi fick gå en tipspromenad för och se hur mycket vi visste om Rickard.
Här ropar faster Maria och kusin Emma upp resultaten


Sedan ville födelsedagsbarnet(gubben) ha min hjälp med att läsa alla
födelsedagskort medan han öppnade alla sina fina presenter. Självklart
ställde jag upp på det.


:)


Han fick en jättecool vinflaska som det stod en jättefin/rolig text på om just Rickard


Sedan var det dags för paketet från oss, som inte var så lätt och öppna...


Medan alla satt och skrattade så gick han och hämtade en skruvdragere som hjälp


Till slut fick han upp den och i den enorma lådan låg en rolig lapp som jag läste


Adam och kusin Emma. Så söta så!


08.an, Rickard och pappa

Hehe, nu orkar jag inte lägga in fler bilder. Det var på tok för många för att ni skulle få se alla. Hur som helst så var det ju somsagt en riktigt bra anordnad kväll. Jag tror nog inte bara att det är jag/vi som är nöjda utan det är nog varenda kotte som var där! Tack igen, familjen Pettersson för en grym kväll!!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback