A good day

Godkväll allihopa! Hoppas allt är bra med er? Jag själv mår toppen!!

Var på praktiken från 09:30 - 18:00 idag. Under dessa timmar hann jag bli klippt av Ellenor och det var mycket välbehövligt. Shit så slitet mitt hår var efter alla dessa avfärgningar och färgningar hit och dit. Bara man tog i mina toppar så gick dom av, inte bra... Usch, hehe! Sedan så har jag klippt Pontus och hjälp Ellenor med en del kunder. Nu är jag snustorr om mina händer tack vare att jag shamponerat så mycket idag, hehe. Men jag ska smörja in dom ordentligt innan jag lägger mig ikväll! På eftermiddagen kom Jessika till mig och jag blev som ett barn på julafton - Överlycklig! Hihi! Jag har färgat hennes hår och fixat hennes ögonbryn på salongen och resultatet blev superduper! Det är så skönt när man känner sig nöjd med vad man har gjort. Efter att vi var klara på salongen så gick vi till Factory Outlet. Jessika skulle kolla efter lite jeans, men hon kom ut tomhänt och istället så kom jag ut med en påse. Jag hittade ett par skitsnygga svarta chinos. Ni kan få se dom imorgon! :)

Efter vår Factory Outlet runda så mötte vi upp Simon och Linus vid ICA. Vi bestämde oss för att köpa med oss korv och korvbröd, Coca cola och marshmallow för att åka ut till Båsenberga och grilla! Vi kom nyss hem efter att ha haft det så sjukt jävla kul ikväll! Shit säger jag bara, så mycket vi har skrattat, som vanligt. Hehe! Vi satt och grillade, pratade om allt mellan himmel och jord, skojade och lyssnade på musik från bilen. Det har varit riktigt roligt, trevligt och mysigt på samma gång. Jag är helnöjd, men frusen nu.... Men, det är det värt!!


Jessika täljer grillpinnar

Jag vid elden





Simon och Linus


Världens bästa kille och jag


Efter att vi suttit och grillat någon timme så blev vi rastlösa och fick syn på att det fanns en del snö kvar i skidbacken, så efter att ha letat efter rätt material så tog vi oss ett åk som gav oss blöta kläder, blöta skor och några blåmärken, men fyfaaaaaaan vad vi skrattade. Det var så sjukt roligt! Se filmerna nedan:

Jag och Jessika, haha! Det är jag som ramlar av och snurrar runt på backen

 

Simon och Linus fick sig också en rejäl omgång, haha!!

 

Vilken kväll säger jag bara! Lätt den absolut bästa på länge!

JAG ÄR KÄR I MIN BÄSTA VÄN, JESSIKA ♥♥

och jag måste bara säga att vi ser så sjukt proffsiga ut på den här bilden :)

 

Vi har som ni förstår, haft det otroligt roligt ikväll vi fyra. Det var så mysigt och trevligt att tända upp en eld och sitta och grilla korv. Snacka om vårkänslor! Hehe. Nu ska jag och Jessika fortsätta att prata skit och käka gurkstavar med dipp, sedan ska vi lägga oss och sova. Vi måste ju upp till skolhelvete imorgon, haha! Det ska hur som helst bli mysigt att sova bredvid min bästa vän inatt.



Det var verkligen kul! Skönt att äntligen kunna vara utomhus på kvällarna :)

2010-04-26 // 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback