Valborgsmässoafton

Idag är det den 30 april vilket betyder att det är Valborgsmässoafton! Jag ska väl erkänna att min afton började SKIT! Haha, för det första så försov jag mig, sedan när jag skulle kuta till bussen så hittade jag inte min plånbok. Den var helt väck!! Jag missade bussen, och efter mycket om och men så hittade jag den i en påse. Jag fick ta en senare buss och ett senare tåg till skolan. När jag väl sitter på tåget så fick vi något jäkla signalfel så det tog ungeför 25 minuter längre tid till Norrköping än vanligt. Jag kom sent till skolan, men sedan löste sig allt. Hehe! Vi har kundpass nu på morgonen som vanligt på fredagar och jag hjälper Jessika med ett LÅNGhår som vi har färgat och gjort en grym förändring på!

Jag hoppas att denna afton fortsätter i en behaglig takt då allt går bra. Jag ska åka tidigare från skolan idag. Ska hem till min kära bror och klippa honom, sedan ta mig hem till Vingåker där jag ska börja fixa mig inför kvällens bravader! Hoppas som sagt att denna Valborgsmässoafton slutar på ett betydligt mycket bättre sätt än den började. Hehe! Nu ska jag kila tillbaka till salongen. Vi hörs sen.



Jag idag...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback