10:e augusti

Sådärja. Nu har jag haft kvinnan som ska flytta in i vår lägenhet på besök i en timme, ganska exakt. Hon ville komma hit och mäta lite och sådär. Snäll som jag är så ställer jag upp, hehe!!

Nu ska jag iväg till ICA och handla lite matlagninsgrädde, samt ost och skinka. Ska sätta igång med maten direkt när jag kommer hem igen. Kvällen kommer att tillbringas med bland annat pappa, som jag ska övninsköra med. Han måste även hjälpa mig lite med teorin, bland annat med allt som har med registreringsbevis, släpvagnar och olika vikter att göra. Fattar absolut ingenting då jag tycker det är totalt ointressant!

Hörreni, det är redan den 10 augusti idag! Jag som trodde att den här månaden skulle gå sakta bara för att jag vill att den ska gå fort eftersom att jag fyller precis i slutet av den. Fan, det är bara 17 dagar kvar tills min 18års-fest och inte mer än 20 dagar kvar till min stora födelsedag! Det går bra nu, kompis det går bra nu



frågestunden är nerlaggd eller?

2010-08-10 // 16:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback