15:e augusti

Hej på er! Sovit gott? Det har jag verkligen gjort!! Har sovit som en stock faktiskt, nästintill hela natten. Ovanligt. Har dock drömt sjuka drömmar, som vanligt. Haha, inatt drömde jag att jag skulle klippa håret på mig själv. Det hela slutade med att jag inte hade någonting kvar knappt. Ni vet, det blev ju bara ojämnt och när jag skulle rätta till det gång på gång så var jag ju tvungen att klippa av mer och mer. Vaknade faktiskt upp i panik, men så fort jag insåg att det bara var en dröm, så fortsatte jag att sova vidare. 

Idag då, vad händer? Jag ska ta med plastmorsan ut på en övningskörningsrunda, sedan tänkte jag faktiskt att jag skulle börja förbereda lite "större" grejer till min 18års-fest som är den 27:e. Lika bra att börja i god tid (tiden går fort fram tills dess) så jag slipper stressa och göra fel. Men så ska även det där vanliga söndagssysslorna göras. Ni vet vad jag menar - Tvätta, damsuga......



Världens bästa karlssons, igår hemma hos mormor Birgit.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback